Odchudzanie bez kitów | Odżywianie | Artykuły | CZY JEDZENIE PRZED SNEM TUCZY?
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
Odchudzanie bez kitów Facebook   Odchudzanie bez kitów Youtube   Odchudzanie bez kitów RSS   Instagram   zaloguj się   /   zarejestruj się   /   kanały RSS


Logowanie

zamknij X
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się bezpłatnie w serwisie.


Dlaczego warto się zarejestrować?

Po założeniu konta można:


  dodawać przepisy

  prowadzić pamiętnk odchudzania

  komentować artykuły

  korzystać z serwisu bez ograniczeń



Rejestracja

zamknij X
Płeć: Kobieta   Mężczyzna
Data urodzenia:    
Masa ciała:
Wzrost:
Nazwa użytkownika:  *
Hasło:  *
Powtórz hasło:  *
E-mail:  *

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu serwisu
oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Olimp Laboratories Sp. z o.o. Nagawczyna 109c 39-200 Dębica,
jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych
w serwisie. *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysyłanej przez Olimp Laboratories Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom. *

* pola wymagane



Odżywianie Artykuły


CZY JEDZENIE PRZED SNEM TUCZY?

CZY JEDZENIE PRZED SNEM TUCZY?

Jak często słyszałaś, że nie należy jeść przed snem? Jak często mówiono Ci, że to właśnie od tego tyjesz? Zapewne nie raz. Ten artykuł odpowie Ci na pytanie jak faktycznie należy podchodzić do jedzenia przed snem.


FAKT 1
Musicie wiedzieć, że gdy na zegarze wybije godzina 20:00 lub 21:00 nie dzieje się tak naprawdę nic magicznego. Co prawda wieczorem z powodu zmniejszonej aktywności fizycznej zwalnia Nasz metabolizm i spalamy mniej kalorii, ale jedzenie późnym wieczorem wcale nie musi być złe w odpowiednich okolicznościach. Najważniejsze jest by wybierać zdrowe i pełnowartościowe produkty. Jeśli ilość energii w ciągu dnia zgadza się z Twoim zapotrzebowaniem nie masz się czego obawiać.

FAKT 2
Badania dowodzą, że to co zjesz na kolację po części wpływa także na to co zjesz kolejnego dnia na śniadanie. Ludzie którzy zjadają na kolację posiłki o niskim indeksie glikemicznym następnego dnia są w stanie lepiej kontrolować apetyt na słodkie. Optymalna glikemia jest nie tylko ważna przy utracie wagi ale także dla zachowania zdrowia. Na kolację spróbuj zatem skomponować posiłek oparty na roślinach strączkowych, warzywach i chudym mięsie lub tłustych rybach.

FAKT 3
Węglowodany jedzone na wieczór na pewno zamienią się w tłuszcz? To jedna wielka brednia. Jeśli spożywasz nadmierną ilość energii oczywiście tak się stanie, ale gdy kontrolujesz spożycie kalorii nie wyrządzą Ci żadnej krzywdy. Często pomijane są także po ćwiczeniach podczas gdy są niezbędne do szybkiej resyntezy glikogenu po treningu.

FAKT 4
Badania wykonane w 2011 roku pokazały także, że osoby które jadły zdrowe źródła węglowodanów na noc łatwiej potrafiły poradzić sobie z apetytem w ciągu kolejnego dnia. Może to być dobra wiadomość dla osób będących na diecie.

FAKT 5
Jeśli intensywnie ćwiczysz i chcesz by Twoje ciało nabierało pożądanych przez Ciebie kształtów polecamy zadbać także o spożycie białka na noc. Proponujemy przede wszystkim zadbać o proteiny, które będą się dłużej wchłaniały: twaróg, mleko, jogurt naturalny. Jedno z niedawno opublikowanych badań potwierdza, że proteiny spożyte przed snem pomagają mięśniom szybciej się regenerować a co za tym idzie rosnąć.

FAKT 6
Tuczy Cię nadmiar energii, a nie jedzenie wieczorem!



Podziel się:  Odchudzanie bez kitów Facebook  

Komentarze:



Artykuły
Zdrowie

ADHD - choroba XXI wieku - objawy i przyczyny.
Odchudzanie

ZIELONA KAWA - magiczny spalacz tkanki tłuszczowej?
Odżywianie

Czy wiesz, że łosoś...
Odżywianie

Co kryje się w płatkach owsianych? Cała prawda o owsiance! Czy wiesz, że...
Odżywianie

CZY FRUKTOZA NAPRAWDĘ JEST AŻ TAKA ZŁA?
Zdrowie

Zioła wzmacniające libido
Zdrowie

ORZEŹWIAJĄCE I ZDROWE SOKI na upalne dni
Fitness

Płaski brzuch w kilka tygodni
Zdrowie

WADY I ZALETY PIGUŁEK ANTYKONCEPCYJNYCH!
Zdrowie

ELIKSIR MŁODOŚCI


konkurs podstrony Dodaj przepis Jadłospis Ilość energii na posiłek

Najnowsze video